fredag 31 augusti 2012

Välkommen hit!

I tidigare bloggar har jag skrivit om träning och författardrömmar. Det ska jag inte göra här. Bloggen heter Lotusblomster, då lotus är blomman som symboliserar lesbiska.
Här tänker jag skriva om min fantastiska lycka att i medelåldern hitta rätt i livet. Tänk att jag hittat kärleken som är större och vackrare än något jag ens kunnat föreställa mig. Tänk att allt stämmer!
Vi träffades för snart ett år sedan. Det finns säkert många som upplevt kärlek vid första ögonkastet, och precis så var det för oss. Det klickade direkt och sedan dess har vi varit oskiljaktiga.
Vi bor i ett litet samhälle, i hus, med en hund på deltid och en katt på heltid. Vi har båda vuxna barn och också varsin solstråle till barnbarn.
Här i bloggen vill jag dokumentera vår lycka. Det närmar sig bröllop... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar