fredag 7 september 2012

Nattblogg idag ..

Tiden rann iväg, det är ovanligt att den gör det när Annika och jag INTE är tillsammans.Lugn förmiddag sen var det dax att snygga till vovven inför "hundbytar" dagen(har honom varannan vecka) och lämnade honom så snygg nu en 10 årig Field spaniel med övervuxen päls kan bli! :). Återbesök på vårdcentralen med 10 dagars sjukskrivning till , doktorn ordinerade ALL INCLUSIVE samt fria drinkar på nåt soligt ställe.Och gav mej ett av landstingets kredit kort att shoppa för ......NÄÄÄÄ, han gjorde ju inte det! En röntgen och lite tabletter ska nog få bukt på inflammationen /nerven som bråkar i nacken . Kanske det är Bröllops -nerven ? :). Väl hemma igen gjorde sej Kärleken klar för avfärd mot Fina Fia och söta Evelina för lite mys innan hon skulle till jobbet. Kvar vart jag och Janeth(bästa tapetseraren)och missen..Janeth gjorde sovrummet helt klart idag =) , det är vi glada för ! Men Janeth har åxå åkt hem bara missen , jag och damm-råttorna hemma..Dom attackerar jag imorgon för då är det en : Ny dag med nya tag! Natti natt / Vera . Skickar med en go´nattpuss till min Vackra. Jag älskar dej Annika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar