onsdag 5 september 2012

Vem är mannen? :P

Vi får ofta frågan av nyfikna om vem som är mannen i vårt förhållande. Saken är den att ingen av oss är man. Vi är båda kvinnor ut i fingerspetsarna. Sen finns det väl sådant som allmänt anses som manligare göromål och sysslor. Som att fixa med bilarna, klippa gräs, skotta snö och renovera mm. Men är man då två kvinnor så ser man till att dessa saker blir gjorda och ingen av oss har problem med att exempelvis byta däck eller dyligt.
Men idag var kanske jag lite manlig av mig ändå :O .. Jag har rotat fram mina höststövlar - med klack! Och efter flera timmar på benen, först som provdocka för brudklänningens omsömnad och sedan shopping på det, var mina fötter jä#%igt ömma! Jag gnällde och klagade och sa att jag gärna väntar i bilen medan Vera shoppar vidare. Och det kan kanske anses som ett manligt drag, att vänta i bilen. :S Eller... Nåja, i alla fall så känner jag flera män som föredrar det.

Tur som tokar hade vi som hittade en sömmerska så snabbt. Nu kommer klänningarna att bli helt perfekt skräddarsydda. :D
Hon är så fantastiskt vacker, min blivande hustru Vera!!! <3 Det finns ingen gräns för min kärlek till henne!
//Annika
    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar