måndag 22 oktober 2012

3 lyckade bilder..

Jag hann lämna över stafettpinnen innan det var Veras tur att åka och jobba.. En timme!! Hur kul är det att bara hinna träffas EN TIMME?!

Jag sitter här vid datorn och kikar på bilder från vår semester som jag gärna vill dela..

Den här visar vår lilla Lotus-älskling som gillar att se på TV.. och texten talar nog direkt till mig: MEN VAR INTE LEDSEN .. för jag har ju världens bästa kärlek..

... som jag snart ska gifta mig med! <3  .. och till känsliga läsare vill jag tillägga att bilden är en fullkomligt städad sommarbild på en fullkomligt vacker blivade hustru som sitter på klipphällen i BIKINI och micklar med lite pedikyr - dvs, klipper tånaglarna eller målar dem..

Hon är så vansinnigt vacker, min älskade! ... så den här fjärilen bleknar i jämförelse.
 
Så darling, skynda dig att jobba klart nu.. hur mycket stål kan världen behöva egentligen? Jag längtar ju efer dig!!


1 kommentar:

  1. Min älskade duktiga fotograf.. JAG skyndar mej ..Det är dom andra som segar! ;)

    SvaraRadera