måndag 29 oktober 2012

Aldrig redo! ..

Man lär sej aldrig , jag är aldrig redo för första snön .. lever i min förnekelse om att detta år kanske vi kan hoppa över vinter och snö ?!!   Vände upp och ner på huset innan jag hittade  kupe´värmaren till bilen idag.                                         
 
EN snö skyffel har vi, med dåligt skaft ..förnekelsen sitter djuuupt !

Förra året pratade man om snöovädret som"snökanon"....
Men om årets vinter tänker bjuda på snö salutering, då är jag beredd!  För på onsdag ska vi köpa snöskyfflar..
Nu blir det kärlek till kärleken ..

2 kommentarer:

  1. Jag bara måste säga hur söta ni verkligen är. Ni känner inte mig o ja inte er men ja kan tänka mig att ni stöter på en del kommentarer om både det ena och det andra. Jag beundra er redan efter att ha bara läst ett par inlägg o måste säga att jag som sagt tycker ni är så söta. Ni passa bra ihop och jag önska er verkligen all lycka här i livet.

    Låt kärleken lysa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack !!!!!! :) Vad det är roligt att få respons /kontakt med er som läser. SKITKUL ..En del kommentarer får vi både ute bland allmänheten och här .. alla positiva så här långt ..Vi vill visa andra lesbiska att det GÅR , att HON finns .. även om man bor på en liten ort och allt kan tyckas omöjligt.. kram

      Radera