tisdag 30 oktober 2012

Check!

Lediga TILLSAMMANS! :)) Åh, det är rena lyxen att få somna och vakna intill sin älskade. Jag har tidigare berättat om Veras megasöta pyttelilla Zzzzz... när hon sover. MEN! Idag tog hon i för drottning och fosterland.. Zzzzz.. Där kan man snacka timmerstockar! Oj, vad jag vaknade. Men vad gjorde det när klockan var halva förmiddagen.

Snäll som jag är gav jag Darling morgonmassage för att hon skulle vakna till lite försiktigt, men det var inte helt lätt när Lotus bestämt sig för att min hand var hennes bästa sovkudde för stunden.
Sedan ville hon hjälpa till med sina vassa klor...
Upp och hoppa bara, och möta den nya dagen.



 Idag har vi några måsten:
* Posta namnansökan
* Ringa veterinären
* ...
  
    NÄÄÄ Bejbi, ska du jobba idag när jag är ledig?! Det är inte okej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar