söndag 28 oktober 2012

Galen naturbild...

Det är sista passet jag gör på det gamla schemat. Nästa pass blir så mycket bättre! Himmel vad skönt det ska bli! Himmel BTW... och månen är full...
Kanske inte full som ett vårdike, men i alla fall nära på.

Den här bilden kallar jag "Novembermåne".

Själv är jag inte full. Nej, jag är ju på jobbet och har sovande-jour. För övrigt det är väldigt länge sedan jag ens var berusad. Varför skulle jag vilja dränka mina kärleks-känslor i alkohol? Nej, sippa på ett glas vin med älskling till nåt gott att äta, eller kanske i ett mysigt bad med henne - Vera är den utlimata berusningen som tar mig ovan regnbågen till sjunde Lotus-himmelen!

Jag älskar dig för evigt, min vackra! <3 och längtar mig mångalen efter dig..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar