tisdag 30 oktober 2012

Hot, hot, hot..

Mexikanskt på menyn idag .. Darling var utsedd kock idag,  så jag satte mej vid datorn och fördjupade mej ..och hör brandlarmet tjuta !!
 Kocken hade åxå fördjupat sej i något på datorn , och när den här kocken fördjupar sej .. då snackar vi DJUUUPT.. så finns inget runt om henne ..Inte ens spisen som hon hade vridit på plattan på !!!    

Så upp med altan dörren, in med luft och ut med röken .. host, host ..
Då smiter katten in med en mus.. som hon tar med upp till sovrummet, precis som jag brukar .
Hör nere att det går hett till på övervåningen(där med ) , Annika går upp och skriker :Hon har en mus , hon har en mus!! och att jag måste komma med handskar ..det gör jag ,och närmar mej försiktigt..   Mus ska handskas varsamt!

DEN musen finns inte kvar i sovrummet mer, om den dog av rökskador eller Lotus framfart med den ska jag låta vara osagt !..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar