onsdag 31 oktober 2012

Kvinnligt..eller??

Kan det vara så att man talar samma språk kvinnor emellan? Eller är det bara så enkelt att jag och Vera gör det för att vi är så lika?
Idag när vi åkte för att besikta hennes bil sa jag att jag var hungrig och strax därpå svänger min älskade in på en vägkrog. Vi går in och äter lunch. Hur enkelt som helst!! (och utan trosor på bordet idag)

I andra relationer har jag kunnat uttrycka att det kommer ett bra matställe en bit fram.. även om jag tom. sagt vilken sida av vägen och hojtat till i god tid innan det var dags att svänga av har man bara brummat förbi...
"Men hallå, varför svängde du inte in där?"har jag undrat.
"Det sa du aldrig. Du sa bara att de har bra mat..."
Eeh.. det är inte att tala samma språk.



Otydlig eller inte, med eller utan ord förstår jag och Vera varandra. Hon är min absoluta tvillingsjäl och jag älskar henne mer än ord kan beskriva.




Och apropå maten idag så vill jag bara säga att ordspåket "Ju fler kockar desto sämre soppa" stämmer fint ... Usch och fy vilken jä**la soppa!
Hahaha, det är första gången vi ätit så här illasmakande mat...

2 kommentarer:

  1. Ja, jäää*lar vicken soppa , älskling .. uäck

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi gör precis allt annat så bra tillsammans! Koka ihop soppa får vi göra en och en.. Finns det ett talesätt måste man tydligen ta det på allvar (men du kan gärna få stå eldvakt då det är min tur). ;) Jag älskar dig!!

      Radera