fredag 26 oktober 2012

Nej till SNÖ!

Jag tycker inte om halka!!! ... Nä, FY FABIAN för halka!! Nu får man bara stå ut fram till mars nån gång.. eller kanske så länge som till april eller maj. SUCK!
Snön är vacker och den ska finnas vid jul. Men sen är det bra. Det skulle gott och väl räcka för mig.

Jag vill bara ha tillbaka värmen.. eller snabbspola tiden till vår.

Titta bara, vad sommaren är härlig!

Barnbarnet leker vid strandkanten..

Och här skulle jag lagt en tredje bild på mig och Darling... men jag är på jobbet med segt mobilnät och datorn vill inte orka ladda upp fler i kväll. Det är enerverande att sitta hur länge som helst och vänta och vänta på att sista bilden ska bli klar.

Nähäpp, den vill inte. Så det är väl bäst att krypa ner och jour-sova lite istället.

Jag älskar dig Vera, min underbara, vackra blivande hustru!! <3 <3 <3 Natti, natti!  :*

//Annika

1 kommentar:

  1. Nu kan det få komma liiite snö... åker ju till sol o varme om 1 vecka :) o det ska bli sååå skönt! Ska tänka på er som är kvar i kylan o fryser... snäll som jag är!! Kram

    SvaraRadera