onsdag 31 oktober 2012

Trosorna på bordet ..

Hos oss kör vi med alla kort på bordet ..och trosor !? Eller iallafall gjorde jag det EN GÅNG, när vi var på väg till sjukhuset med Annika. Vi stannade och åt vid "Lappens" i Storvik då, precis som idag när vi var till Sandviken och besiktade BMW:n .
Vi hade beställt och tog ett bord när jag kom på att jag skulle ha nåt ur väskan, tror det var lypsyl .
Och ni vet vad MYYYCKE´grejer man kan ha i väskan !


Får upp det jag ska ha och sätter mej tillrätta då Annika pekar på nåt på bordet och frågar:Vad är det där?.. Jag tittar och vet väl inte riktigt vid första anblicken vad det är ..och är inte så brydd över det heller .. Tills jag kommer på .. ATT DET ÄR JU FÖR F*N MINA TROSOR !! Som jag lagt till allmän beskådan.på matbordet ! . Jag trodde att de´var ett hårband eller nåt först ..

Det var ett par extra trosor , ifall jag skulle blöda igenom .. Vi skrattade gott åt detta fatala missöde.
Och trosorna kom till användning av Annika, för hon blev inlagd och hade INGA trosor i väskan!?????

Nu vankas det snart mat här , så det är bäst man gör sej beredd..!!

3 kommentarer:

  1. Ha Ha är du säker på att du hade trosor på dig Vera, jag vet nog hur du klär på dig si så där en klockan 05.30. Så det är väl inte helt otroligt att du glömt att ta på dem även denna gång :)) Hoppas Annika är OK och att hon får komma hem snart!
    Ha det gott fina tjejerna!

    CARINA

    SvaraRadera
  2. Hahaha, men Carina kära vän !! DET , ..det kallar jag TID-ENERGI besparing .. särskilt kl 5.30 :)He..he
    Och Annika är inte sjukare än vanligt nu :) , det var på försommaren hon vart dålig .. Nu är hon bara sjuk :) kram Vera

    SvaraRadera
  3. Sjukt KÄÄÄR!!! Och Vera säger alltid när jag myser i ett väntrum: "Vad skadad du är!"
    Alltså både sjuk och skadad.. och så jä**la lycklig!!

    SvaraRadera