tisdag 27 november 2012

Bruna som pepparkakor..

... blev vi nog inte av duo-solningen idag. Om bikiniränderna gått ur har vi inte kollat ännu.. Men det är snart dags att dra tröjan över huvudet.. (aj, min axel) och krypa ner i badet.

Ja jä#*lar vilken vurpa jag gjorde på kyrkogården. Jag kände att trappan var hal som såpa och jag slirade till lite innan jag ramlade.
"Tänk om man skulle ramla på kyrkogården och slå sig så illa att..", hann jag bara säga.
TJONG!!!
"AJ! .. slå sig så illa att man dog."

Jag dog inte. Men, Aj aj aj, ORDENTLIGT ont i axeln fick jag!


Pepparkaks degen är nu i kylen över natten och det luktar jul i hela huset. Vi tjuvsmakade på glögg och lyssnade på min favvo-julmusik.



Lars Vegas Trio är mer än lovligt galna - och det passar oss precis!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar