måndag 12 november 2012

Hönshjärnan ..

Då har både bilen och jag fått lite service idag.. Hofors Bilvård & Service AB fixade alla fel på bilen utom ett , MITT eget fel .. det kunde dom inte fixa ! Jag har ju avtagbart drag på bilen och då måste man kunna visa på besiktningen att det är AV /PÅ monterings bart !! Mitt drag satt vid det tillfället PÅ .. och jag hade "höns hjärnan" PÅ och åkte dit utan nyckel till draget !! Solklar 2:a på besiktning..

Trodde mej veta VAR nyckeln var, så jag kollade när jag kom hem  .. men NÄÄÄÄ ..
Så jag får leka gömma nyckel med mej själv imorgon .. gömma den har jag ju redan gjort , hoppas att det räcker med en dags letande !
Vi  har ju halva garaget med fulla sop säckar  som jag ställt där jag tror att nyckeln finns ..  Jippiiee
MEN när / om jag hittar nyckel .. då är det bara att besikta den igen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar