fredag 30 november 2012

En egen tomte till advent..

Idag är det Vera som fått stå för bloggandet.. och en hel del annat också för den delen. Jag kan för tillfället inte hjälpa till så bra med uppsättande av stjärnor och att skotta snö. Som Vera skrev var vi ju till doktorn idag och jag antar att vi får ta oss till Gävle i morgon eftersom axeln inte blivit bättre.

Jag har ägnat en stund av dagen till att skapa min älskade Mofis minnesalbum på Fonus.se. Det kändes bra att fösöka göra något fint för honom så att släkt och vänner kan gå in där och minnas, och kanske skriva några ord om de vill .

Eftermiddagen & kvällen med kärleken var, trots dagens allvarsamma stund, ren advents-lycka!

Vem kan låta bli att bli glad när man får en alldeles egen tomte?!
Min Vera är absolut den snyggaste tomten som finns!! .. och skägget är alla gånger unikt..
Kolla in vårt finfina pepparkakshus när det blev färdigpyntat. Det är verkligen jule-mys till kvällen när värmeljuset är tänt där inne och huset fylls av dofter av pepparkakor och glögg..

1 kommentar:

  1. Min söta Annika, vilket fint minnesalbum du gjort till Mofi.Tack vännen. Och tomten din är så söt i sitt skägg. Se nu till att få ordning på axeln Puss och kram till båda

    SvaraRadera