tisdag 6 november 2012

Fattaru vad rädd jag är?!

Underbara Älskling, vilket fint inlägg hon gjorde om mig! Den totala lyckan är att älska större än ALLT och vara lika älskad tillbaka!! Vera är mitt LIV!! Hon gör vad som helst för mig (utom att sjunga, men det kan jag leva med), hon skrattar aldrig åt mig, ens när jag är vims-maja eller rädd för skitsaker.. och jag är rädd för ganska många skitsaker! Som att köra på mörka vintervägar eller tandläkaren...


Maria Montazami var så jääättegullig i sista avsnittet av Hollywoodfruar när Gunilla blev arg.
"Du vänder dig om, med en ilska så röööd i dina ögon... Fattaru va rädd jag är för dig, Gunilla!?"
(Dra klippet till 2:25 för att höra henne.. själv kan jag göra det hur många gånger som helst :)

Men fattaru vad rädd JAG är .. för tandläkaren!! Jag är så glad att jag var sjuk häromdagen och kunde avboka en lagning!.. I och för sig måste jag göra den senare, men slapp ju undan nu. Jag är supernoga med mina tänder och är alltid beväpnad med en "plackers" (jag kallar det klyka) i var bakficka.. och ändå måste jag laga. INTE roligt! .. Men när det blir dags att ta tjuren vid hornen vet jag att Vera är med mig som stöd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar