tisdag 20 november 2012

Försov mej ..

Oj , oj oj .. vad trött jag var idag ..Började dagen med att försova mej ! Dock kom jag endast 20 minuter försent..Och inte heller händer det ofta !  Men vad hjälpte det..Killarna på jobbet stod redo med tusch pennan direkt och höll fast mej ..Då protesterade jag högljutt och sa : Va e de för jä*la REGLER jag har och rätta mej efter egentligen !?
 Jag måste ju få veta VAD det är för regler jag måste hålla, kan ju inte bara få en svart tusch mustasch utan att veta hur/varför den kom dit !

Krävde en genom gång av Tusch- mustasch - regelboken helt enkelt !
Jag klarade mej undan, men fick höra att jag försovit mej några gånger (läs hela skiftet ) ..  att jag var skyldig företaget tid, att jag måste stanna kvar när dom andra gick hem .. He...he , vilka lustigkurrar ! Tss , stanna kvar ..
Sen hem och fick ta stafett pinnen av Darling , för hon åkte ju och jobbade direkt .. Skit tråkigt, att mötas i dörren.. Men hon var ju inte helt ute och cyklade.. när hon sa att hon visste vad jag skulle göra ..


Det blev en eftermiddags blund på soffan , sisådär 3 timmar !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar