måndag 19 november 2012

Gäspa = Mustasch

Åhhh, jobba förmiddags skift är inte min grej .. alls ! Klockan 5.30 på jobbet häller jag i mej kaffe , med förhoppning om effekt ..

Den uteblir , jag gäspar , gäspar och GÄSPAR .! Och nyser däremellan .. Killarna på jobbet säjer : Men skärp dej , sluta gäspa , och till slut kommer det .. Hotet .!
Om jag inte slutade att gäspa skulle dom måla mustasch på mej med tusch pennan!  Jag sa.: Ja, men jag måste ju få nysa iallafall ?!
Blixtsnabbt kom svaret .. : DÅ får du glasögon åxå !! 
Livrädd för dessa artistiska hot, för jag VET att dom gör verklighet av det om jag skulle ge dom möjlighet.. så aktade jag mej noga för att gapa !!

Jag har blivit utsatt för diverse olika skämt på jobbet av dom tidigare ..tex
200 plast skedar hällda i min väska, och dom rena trosorna att ta på efter duschen låg UNDER allihop!

Gömt sej i baksätet på min bil, och den har ju tonade rutor så jag ser inte in i den.. inte heller tittar man så noga när man ska starta och åka hem .. Och när jag precis satt mej  SKRIKER dom båda två så jag hoppar och skriker själv .. Den gillade dom ! Den har dom kört iallafall 3 gånger ..Men dom låter det gå länge mellan gångerna så jag hinner "slappna"av ! 
Men jag gillar dom, och dom får tillbaka när helst jag får tillfälle..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar