fredag 16 november 2012

Grattis Pappa!!

Min pappa är en människa med jordens största hjärta, och jag älskar honom av hela mitt hjärta!

Han har också en riktigt skarp hjärna.. vilket han inte delade med sig av i arvsmassan så mycket som jag skulle önskat..

Jepp, vimsig som jag kan vara så ligger födelsedagskortet kvar här hemma på bordet..


Men här är det i alla fall.




Grattis pappa, "Matti Einstein", på födelsedagen!

Jag ska väl försöka komma igenom matteboken och få mig ett betyg så småningom.. Men du hade ju kunnat dela med dig liiite mer av det där smarta.




Jag älskar dig pappa!

Ha en bäst födelsedag!!


Vera hälsar och grattar hon också så klart!


Här är videon som du tycker så mycket om. Parler a mon pere betyder tala med min pappa, så snart ringer vi och grattar...


3 kommentarer:

  1. Det var verkligen rart.Så mycket berömmelse är
    jag inte van vid.Ni skall ha tusen tack, flickor. Kan det vara en aning överdrivet?
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Nänä, inte det minsta överdrivet! Du är verkligen smart. Pappa till en hel del kluriga maskiner, och du ska självklart ha uppskattning för det. Jag är oerhört stolt över dig, min uppfinningsrika och godhjärtade fina pappa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu blir jag rörd Tack tack

      Radera