fredag 23 november 2012

Hemma igen..

Fick man åter igen brottas med ytter dörren på Casa ?? ... Jag hoppas att vi kan benämna vårt hus snart. Den dörren får man ett mindre utbrott på vintertid!! Vistelsen hos mina svärföräldrar i "Villa Chilla" har varit jätte trevligt trots det sorgliga beskedet strax innan vi åkte .
På hemvägen stannade vi vid kupolen i Borlänge och åt lite mat och gjorde några julklappsinköp , sen åkte Annika och jobbade medan Lotus och jag åkte hemöver..

Tänkte jag skulle handlat lite på  när jag ändå åkte förbi det i Falun ... Men , det fanns inget där?? Va f*n ..dom hade ju nyss flyttat dit ju!
Nåja, jag tar väl en sväng förbi ÖB istället då  tänkte jag ... Men DET var åxå borta!! Som ALLTID funnits där!

Lite tjurig över att mina planer inte blev som jag tänkt åkte jag hem, och hoppades på att ett POSITIVT besked skulle ligga i postlådan från PRV ... Men ingenting !!  

Och inte blev jag gladare av nyheter om älskade Nallen heller, som nu bor med husse på heltid .. Han har varit sjuk en vecka och varit till veterinären idag ... prover,  medicin och ska äta välling ett tag, så hoppas jag att han blir bättre igen !Men så kom det lite roligare nyheter , i form av ett sms från lilla Alice.. hon skulle komma och sova med Farmor.. Tänk att hon REDAN kan skicka sms !!
//Vera

1 kommentar:

  1. ÖB å ja tror även rusta,ligger nu mera vid ica maxi å plantagen i falun =)

    SvaraRadera