tisdag 13 november 2012

Jag fick henne i säng...

Jag är åter hemma igen efter intressanta utbildningsdagar på Hotell Galaxen i Borlänge.


.. Intressant var det också att alla kursdeltagare fick äta så mycket mjukglass och popcorn de orkade, och särskilt intressant var det för mig att låta bli (jag vill ju inte växa ur bröllopsklänningen). Men en liiiten mjukglass-klick slank dock ner.

Stafettpinnen är lämnad och min älskade stålkvinna
har gett sig av till jobbet på stålverket.


Vi hann bara spendera några timmar tillsammans.. och eftersom Vera-darling som vanligt låg back i sovtimmar inför nattjobb var jag snäll och fick henne i säng.
Täcket på i drömlandet!!

2 kommentarer:

  1. Jaaa, Darling.. såå snäll så !! ;) <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Tänk vad omtänksam jag kan vara! ;) Puss på dig hjärtat och var rädd om dig där på ditt farliga jobb! Tänk på att du är MIN och att man alltid ska vara rädd om andras grejer. Du är min eviga kärlek, mitt allt och mitt LIV!!<3

      Radera