söndag 4 november 2012

Ligger bra till ..

hos min blivande sjuka fru nu ! Lite ompyssling och jag hittade hennes BÄSTA Bling-örhänge ..OCH bästa hårsnodden .!
 Vi har en väldigt hårig matta i vardagsrummet där man praktiskt taget kan gömma en elefant .. och för några dagar sen tappade ju Annika som sagt sitt örhänge och hittade det inte, men tjatade på om sitt "bling" .
Den hittade jag !

Glaaada miner hos en av oss !
Inte var det jag , som fick "piggen " i foten iaf !
Vidare fynd i mattan var ju "den bästa" hårsnodden , som katten tagit ..

Hämtade ju åxå  datorn till henne så hon kan ha den i soffan, men hon behövde ingen mus .. för den är svårhanterlig under filten, sa hon ... och tillade att:
"Den enda mus jag kan hantera under filten är din!"

 Så man ligger bra till nu ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar