måndag 5 november 2012

Lite friskis & svettis..

Jag känner mig bättre idag. Lite så där friskis & svettis kanske.. alltså friskare, men blir svettig och slut direkt jag försöker göra något. Så förväxla inte min underfundiga rubrik med den mer kända och sunda meningen av friskis & svettis.. Det är INTE den jag menar.

Jag tömde precis diskmaskinen så tyst jag bara kunde.. och i ultra rapid. Det var som om den hade ett eget liv och jävlades med mig hela tiden så att skramlet av porslin kunde ha väckt min sovande prinsessa på övervåningen..

Men jag tror det gick bra... Usch och fyyy, för att jobba vaken natt! Det har jag också gjort och det är inte roligt att bli väckt för tidigt!

Nu är det som sagt HÖSTLÖV!! LOVE IT!!


Bling bling



(BTW.. katten tog det funna örhänget från bordet igen.. Och nu är det gömt i mattan en gång till..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar