söndag 18 november 2012

Nä, nu blommar löken tidigt!!


I morse startade jag internet-radion i vanlig ordning och valde för variation Vinyl 107. Den ena julsången efter den andra fick mig att byta radiokanal. Jag ÄLSKAR julen, men vill inte höra de härliga, stämningsfulla julsångerna så att jag blir trött på dom innan jag ens kommit i mista julkänsla. Jag tänkte att det kanske var något morgontema på radion. Men nu när jag har rast och valde Vinyl 107 igen så är det fortfarande julmusik..

Jag kommer alla gånger lyssna på Vinyl 107 och alla julens låtar, men det får vänta till första advent i alla fall.

Nu blir det några mattetal. Men först ska jag längta efter min kärlek och sakna henne till..


   Jag ÄLSKAR dig Vera!

1 kommentar:

  1. En av alternativen till bröllopet ..Den är såå vacker , som du ! Jag älskar dej <3 <3 <3

    SvaraRadera