måndag 26 november 2012

Naken fot ..

Då har denna medlem i missnöjes klubben vaknat... Och det vita på marken får mej att inse att det är vinter. Då bör man ha vinter skor på sej. Jag har ännu inte tagit framdom !

Kolla Annikas vinter-lurviga skor som står där, i kontrast till mina sommarskor ...
Det får bli dagens uppgift att byta säsong i hallen .. Och inse att sommaren är över.
 Känsliga läsare bör hoppa över följande rader, då jag bjuder på ett nakenfoto från i somras, och dessa kropps delar är helt exponerade i sina naturliga utseenden .. Inte beklädda med massa vinter lurv!

Mer information om detta ordspråk och citat! Att dansa med fötterna är en sak, men att dansa med hjärtat är en annan!

Dags att låta dagen ta fart. Snart kommer Darling hem och mitt hjärta får dansa igen!


3 kommentarer:

  1. Kolla älskling. Min pektå är längre än stortån. Det betyder att det är kvinnan som härskar i vårt förhållande.. ;)) Jag älskar dig! <3

    SvaraRadera
  2. Klart det är Annika!! Min pektå är oxå längre..... O det är ju jag som är chefen i huset!! :-)) Torgeir har skrattat åt min tå i alla år.... Men nu ska jag förklara hur det egentligen är!! Kram på er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, underbart Trine! Lång pektå rules! Kram kram

      Radera