onsdag 28 november 2012

Namnavslag...

Så kom då det brev vi hoppats såååå på .. Men innehöll inte alls det besked vi ville ha !  PRV skriver i detta avslag att det fattas en underskrift och att en av dom befintliga var tvetydig..

Vi satt länge med kuvertet och vågade inte öppna det , vi var glada att se varann , att vi skulle ha våra barn på middag , att vi skulle baka pepparkakor ..Ville inte förstöra dagen med ett så tråkigt besked...mer än tråkigt .

När man har funderat ut ett namn så unikt att det bara blir Annika och jag som ska heta det , därför att PRV kräver att det inte får vara ett existerande namn ...då måste det vara ett namn man verkligen vill heta .. man ska ju bära det resten av livet .. Och det är DET ! Det är så mycket vi ...

Jag kastade ju mej på papper och penna , och skrev ett brev till familjen som bär namnet vårt kan förväxlas med, där jag vädjar om nya underskrifter.. dom 2 sista för att vi ska kunna anta namnet .. Vi är såå nära ..
Detta är absolut det sista vi kan göra nu .. Och jag är livrädd .. att det inte går vägen ..I mina tankar har vi redan fått namnet, och jag vill så gärna få allt klart.. så vi kan gifta oss snart ...

Hoppas, hoppas, hoppas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar