måndag 12 november 2012

Osäker ..

Bilen lämnad  , och för er som inte är min fb vänner så  kan jag berätta att jag skulle få låna bilen av min sons far som äger bilverkstaden .  MEN detta hade fallit i glömska och jag fick en annan lånebil tillsammans med en rad förmaningar..


 ..Gör inte si .. eller så och batteriet är kortslutet! Jag sa: Ja , jaa det är ju en BIL iallafall så jag kan åka och klippa mej . Då tittar han på sin kollega och säjer : DU , hon ska åka till Storvik i DEN där !!  Varpå dom båda asgarvar! Och tillägger att : Åk i god tid och det är ingen som kommer och hämtar dej!   Hyggliga killar ..

Sen ringde jag Marianne, handläggaren på PRV . Och berättade att jag sitter med alla 6 godkännanden från familjen ... Hur gör vi nu? Då sa hon att vi ska ansöka om ENBART namnet och sända med underskrifterna.  Det är nästa steg i processen, så vi får gifta oss nån gång . Hoppas bara att det inte råder några oklarheter med underskrifterna!!

Så nu skiter jag i att det kommer avslag på dom 3 sista namnen vi ansökte om!        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar