måndag 26 november 2012

Så less...

Jag är så jäää*la less på mitt jobb nu ..JOBBET , inte jobbar kompisarna !   Känner ingen arbets glädje eller stolthet i det jag gör ..Det är tuffa tider nu , det är nog alla VÄLDIGT medvetna om.. Och det ska dras in på det ena och det andra .. och "FINE" jag köper det! Jag är MED på spar-tåget!

När det ska "jagas"och sparas så att det inte blir förnuftigt..då spårar det ur.
Och däri ingår det att inte lyssna på oss på "golvet", och anse oss som kapabla arbetare ..
Om man inte litar på sin personal, att dom kan/ gör det dom är anställda för att göra .. kanske man ska titta över den som rekryterar då ?
Eller skriva fler arbetslistor man ska bocka av på? .. 
Någon sa : Det kanske är BARA DIN uppfattning !!..   
 Jaaaaaaaa, eller hur ???!!
Så, ..nu har jag spytt ur mej mitt missnöje och hoppas mina arbets kamrater får roligt på Julbordet ikväll !
Jag stannar hemma och myser med älskling..                 
Nu ska jag ta John Blund i handen och knalla upp och sova .. God morgon Till er , och Natti natt här!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar