torsdag 1 november 2012

Sängkammar trick ;)

 Även katten Lotus gillar nytt..
Och Maria Montazami-fans som vi är, så blir det lite"Hollywood" till katten åxå ..


 Och nu kommer en "fotnot" till Annikas inlägg nedan ...

Annikas har från första stund retat sej på att jag är starkare än henne, och därmed vinner alla "styrkemätningar".. UTOM  judo!


Vid ett tillfälle så "busade" vi och då säjer hon rufsig i håret: AKTA DEJ, jag gick på judo när jag var liten! Jag GÖR judo på dej!

Och det gjorde hon ... men det liknade överhuvudtaget inte det som vanligtvis förknippas med judo!

Det övergick i nåt heeeeelt annat ...

Jag frågade senare : VA DE´DÄR JUDO ??

 Hon svarade: Näää, det kanske det inte var ..men jag fick omkull dej iallafall !
 Nu blir det lite kaffe innan det är attack-dax!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar