torsdag 29 november 2012

Som utlovat ...

Som ni vet så var det ju pepparkak/hus-bak igår, och som med allt jag ger mej in i ..även om det är första gången , så  är det med full intensivitet, improvisation .. och skådespel ..  Här kavlar jag så fort att Annika nästan inte hinner ta kort. 
Dagens uppgift var att bygga det sista och sedan smycka huset. 
Glasögonen har jag bara för syns skull ...

Allvarligt, jag börjar f*n se dåligt. Så på med brillorna och full fokus på "målningen"
 och såhär blev resultatet ..


 

Klaaaart ! Lite bomull, tomtar och ett värmeljus. Sen blir det himla "Juligt".


Nästa jul tänkte vi oss ett pepparkaksslott ... Nu har jag ju varit med och gjort det en gång ...

2 kommentarer:

  1. Men vilket SNYGGT hus Vera lillaa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jooooru svärmor .. med tanke på att bakning ligger HELT utanför mina ramar så ! :)

      Radera