lördag 24 november 2012

Utmärkelse!

Jag vill ge en utmärkelse till mina kära föräldrar som alltid ställer upp. De är hjälpsamma, generösa och osjälviska. Deras välvillighet är både vacker och sällsynt.

De har funnits för mig när jag behövt dem, och de har funnits för Mommi & Mofi i deras ålderdom.
De har också tagit sin granne, en ensam gammal 99-årig gumma, under sina beskyddande vingar.

De har hjälpt oss alla, fullständigt kravlöst och min tacksamhet vet inga gränser. På senare tid har de båda varit sjuka och jag är så glad att de sedan några veckor tillbaka är bättre igen.

Tack för allt ni gjort och för allt ni gör!

Jag är oerhört stolt över er, mina älskade föräldrar!!!


2 kommentarer:

  1. Mamma och Pappa25 november 2012 08:43

    Kära älskade "unge" du rörde känslorna starkt igen. Tårarna sprutar, vet ej varför. Vi älkar dig gränslöst

    SvaraRadera
  2. Ni förtjänar allt! Tänk om alla människor hade era goda hjärtan, då skulle världen vara vacker. Jag älskar er gränslöst!! <3

    SvaraRadera