tisdag 6 november 2012

Viktigt telefon samtal ..

... fick vi idag, från en kvinna . Kvinnan är en av dom 6 st personer jag skickat brev till och bett om att få deras godkännande angående vårat ansökta efternamn.
Hon var väldigt trevlig  och förklarade att majoriteten av dom ville ge oss ett godkännande  MEN ..
det saknades ett godkännande   ..

Jag ville inte göra mej förhoppningar om att få namnet .. men det hade jag ..lite .. i smyg .. för jag ville sååå gärna att vi skulle få heta det! Ett namn helt uppbyggt av våra befintliga namn ..
Nu har hoppet övergett mej helt ..

2 kommentarer:

  1. Nä men fy så nesligt :( Nu tycker jag verkligen den sista var förbaskat småaktig! Jädra skit förbenade tokstolle.
    Nu var jag himla duktig som skrev så snällt, i vanliga fall använder jag en helt annan vokabulär, men så här officiellt ska man ju uttrycka sig fin.
    Men jag tror åtminstone du Vera vet vad jag egentligen menar :)
    PÅ dem igen och tappa inte taget nu, tänk på de fina klänningarna!

    CARINA

    SvaraRadera
  2. Hahahaha , ja nu va du himla duktig .. och jag vet preciiiis vad du menar ! :) Och vi är "på " igen .. nya ansökningar inne ..

    SvaraRadera