tisdag 4 december 2012

Godbit A la Suomi/Finland & en annan god bit..

Jag blir så trött på mig själv!! En riktig jä*#la rova igår igen! Och jag fick mig en Kalle Anka-bula på armbågen. Men stor tur ändå, för det gör inte särskilt ont och jag kan röra armen som vanligt. Axeln blir också bättre och bättre, så jag tänker försöka mig på att jobba i morgon i alla fall.

Idag ska jag laga lite julmat som går fint att frysa in i förväg. Kålrotslåda och morotslåda ska det bli A la Mommis recept.. Lådor har ju varenda finne på julbordet så det får det bli i år också. Jag hade iofs tänkt strunta i att laga det men då blev det protest från kärleken som väldigt gärna vill smaka från det nyttigare finska julbordet.
Min darling skriver också ett blogginlägg just nu. Lyckan står högt i tak - en god bit på väg...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar