fredag 28 december 2012

Guld & Diamanter!

Jag satt en stund (LÅÅÅNG stund, enligt min kära blivande hustru) vid datorn och surfade runt.
"Har du publicerat?" frågade hon när jag kröp intill henne i soffan.
"Nej, jag har inte ens bloggat."
"VA???.. Minst en "plikt" om dagen har du själv sagt!"

Så nu sitter jag vid datorn igen och ska skynda mig att göra dagens inlägg... så jag inte får kram/mys-abstinens..

Jag kan passa på att berätta vad jag fick i julklapp. Jo, ett guldhalsband med DIAMANTER "Bling, bling"!!! .. med tillhörande guldring - också med DIAMANTER - av min älskade Vera.

 Himmel, vad hon skämmer bort mig!


Jag fick en massa andra FIIINA julklappar också. Ingen givare nämnd och framför allt inte glömd. Jag är så oerhört tacksam för alla underbara klappar!!

Nu ska jag krypa in under värmefilten i soffan borta hos Vera och säga att jag har publicerat.

Mys mys //ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar