söndag 9 december 2012

Hon är min!

Jag är hennes .. som hon skrev , ett förlovat år.. Ett år av Kärlek. Och snart ska vi gifta oss.. mer rätt än så här kan det inte bli! Perfect match. .
Vi skrattar varje dag , säjer jag älskar dej flera gånger om dagen .
Somnar aldrig osams för vi bråkar aldrig ! Det är sant .. vi bråkar inte , vi hade vad man kan kalla ett "bråk" på midsommarafton . Men det berodde mest på att vi varit otydliga . Det är såå skönt att slippa bråka om "allt" .

Vi är överens om ekonomi , framtidsplaner osv.. det vi inte är helt eniga i PRATAR vi om! .Men mycket har vi gratis för att vi är så lika varann i tycke och smak . Det finns ingen som passar mej bättre än Annika !
Jag är så lycklig över att hon är min , att jag är hennes .. att vi ska gifta oss och ge varandra det ultimata tecknet på samhörigheten .

 // Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar