torsdag 13 december 2012

Iskallt ..


Så, då var en eftermiddag på jobbet gjord ! Ingen Lucia eller pepparkaksgubbar där inte .. bara vanliga gubbar ! Men vi fick iallafall lusse fika .



Och så himla onödigt kallt det var ute när jag skulle åka hem , -19 .. brrr! Kom ju på åxå att jag måste fixa den igenisade bilen inför granköpet imorgon .. Så det var bara att ställa sej och hacka bort isen på bilen i 19 graders kyla, brr igen .. Nu går det att öppna bagageluckan och så hoppas jag att vi hittar en gran imorgon !

Jag ska möta upp Darling i Falun imorgon, som haft mys m Evi och Fia där idag. Dom sista klapparna ska köpas och så granen förstås! Och så hoppas vi att det finns julkärvar att köpa nånstans , har inte sett en enda .. VAR säljer dom det ?? Nån som vet ?
Imorgon får jag äntligen pussa på min Kärlek igen , om så för några timmar innan hon ska jobba igen 

Men sen , då jä*lar är det  supermyslördag!

Ser jag fram emot !
                                   
// VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar