onsdag 26 december 2012

Julklapps öppning nr 2

 Ni vet , man får julklappar som är inpackade i kartonger ofta el , hushålls prylar ..Dom packade jag bara upp ur julpappret sen ställde jag dom åt sidan . För att i lugn och ro packa upp dom för framtida bruk ..Idag är den dagen kommen , att packa upp dom, montera ..men nån jä*la bruksanvisnings bok ..det är inte min grej !

 Vilket betyder att jag antagligen lägger till en och annan svordom extra vid monteringar än någon som äger förmågan och tålamodet att läsa sej till ihopsättning .. av vad det nu kan vara . Men dammsugar roboten har gjort debut rundan på sisådär 3 minuter , sen dog den . Så den sitter på laddning och det är dax att öppna nästa låda .. som är ett mindre staffli..

Jag gillar att måla , och har framfört önskemål om ett staffli som kan användas både liggande och stående.. Det fick jag , av kära mor .

Landskaps motiv är inte heller "min grej" men idag ser det ut som om jag skulle kunna lyckas !!
Vitt , vitt och vitt

Igår hade  man en riktig slappar kväll , iklädd mina nya örhängen jag fick av min Kärlek..under ytterligare en julklapp..från svärmor och svärfar, en värmefilt !!

Hur bra som helst , love it .. stora godis skålen och värme filten till "Så mycket bättre - återträffen".. Myz !
Men det var igår det , idag är en ny dag och efter julklapps öppningar så är det julmiddag hos mor på eftermiddagen.. Mums .. /

/ VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar