söndag 2 december 2012

Livets goda väntrum..

För er som undrar hur det gick med min axel kan jag berätta att de efter röntgen sa att jag får åka hem och att svaret skulle skickas till min doktor. Varför inte tala om direkt till mig att alla ben satt där dom skulle?

Och sen undrar jag också varför jag blev inkallad en andra gång. Dom sa att dom ville ha bilder på min andra axel också, för att jämföra??? Knepigt! Kanske har jag en udda konstruktion.

I alla fall så känns det bättre idag och det är säkert på väg åt rätt håll nu.

Det där med väntrum tillhör ju livets goda. I väntrummet hos tandläkaren läste jag att det är kattens dag idag. Tänk, det hade jag inte haft en aning om ifall jag inte suttit och väntat och läst i lugn och ro.

Men nu är ju Vera på jobbet..
Ska jag försöka mig på Sheba-dansen? Det brukar vara hon som gör sina "moves" vid högtidliga Sheba-dagar..

Jag får kolla in videon igen.
Nej, hellskotta heller!! Dom där axel-skakningarna ligger över min förmåga. Sorry Lotus, vi får vänta hem din andra mamma innan det bjuds på Sheba.. och dans.

Trevlig 1:a advent till alla läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar