måndag 10 december 2012

Otrohet..

Såg nyss en dokumentär på 3:an om otrohet, där man fick olika aspekter på den. Bla en del som blivit bedragen.. en otrohets detektivbyrå och en sajt där man vill vara otrogen!
Min åsikt om otrohet  har inte varit nåt speciellt ..Jag har både blivit bedragen och varit bedragare i mina tidigare relationer.
Har alltid tänkt , : HUR ska man kunna leva ihop med en och samma människa i HELA sitt liv, lova denne total trohet dessutom .. Det går ju inte !
Jag har inte längre den uppfattningen .. Jag hade bara inte träffat rätt människa.

Jag skulle ALDRIG kunna vara otrogen mot Annika. Jag ser inga andra!
När vi är i en affär och går åt varsitt håll hittar jag henne lätt igen. Jag ser bara henne!
Och har inga som helst problem med tanken att jag ska lova henne total trohet för resten av mitt liv. Tvärtom!

// Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar