måndag 17 december 2012

Sätta klorna i ..

Min status uppdatering på Fb idag är : "Plötsligt finner jag att jag är ett Darin- fan..Rockar loss och röjer lite innan Kärleken kommer hem" .  Och jag har verkligen en nyfunnen respekt för denna artist , så proffsig vid unga år.. Fantastiskt kille !

Jag fick respons av min jobbarkompis på fb , som skall lämna sin dator här idag.. att hon trodde jag städade för hon skulle komma ..Jag skrev att jag RÖJER , för katten har stökat till.. Hon måste trott att jag skoja, för hon skrev att stackars katten måste komma och bo hos henne för hon får ut för allt ?! Men kolla bara ..

 Fattar ni att jag måste röja.. Lotus har ju dragit omkring alla kartonger som vi ska göra julklappar av och fyllning runt hela nedervåningen !
Min jobbar kompis frågade när "Lilla frun"är hemma så hon kan komma och lämna sin problem dator, jag svarade :Vid 14 tiden och att hon ser till och med fram emot att sätta klorna  i den !!

När jag svarat och läst vad jag skrev , så såg jag att de där ser ju tokigt ut eftersom vi skrivit om katten åxå.. så jag la till en förklarande kommentar  : Alltså "lilla frun" , inte katten !
Men nu börjar jag undra om jag kanske skulle låtit bli att skriva den sista kommentaren..
 // VERA

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHA du är ju bara för härlig.

    SvaraRadera
  2. He .. he .. Tackar allra ödmjukast ! .. Men sitt inte vid datorn och läs gamla kärringars blogginlägg, Ha en supernice fördelsedag nu ! Kram

    SvaraRadera