fredag 14 december 2012

The Gran ...

Kolla , här är den .. "The Gran " ! Köpt för 199 kr på Plantagen i Falun.. det är första gången i mitt liv jag köper en gran..Och möjligen inte den sista, för jag blev varken anfådd av att pulsa i snön och ibland sjunka ner till midjan, eller förbannad över allt besvär och den ändå inte var "The Gran" när jag skakat av den snön! . Och som ni ser så är den i säck , så det finns rum för överraskning ..Kanske Farsan får uttrycka sin estetiska åsikt om den i år igen ?!

 Och så fick jag ääääntligen pussa på min älskade Kärlek lite (läs mycket) ! .. Och alla klappar är nu inhandlade, skönt !
Sen hann jag bara innanför dörren väl hemma igen , innan jag fick jag en speciell leverans . Denne levererades i en röd Volvo från Torsåker, väl inpackad i rosa bävernylon.

Leveransen är upp packad och mumsar på ett kex , lilla  Alice ska vara Farmors tjej inatt...


//VERA

2 kommentarer: