måndag 31 december 2012

Utmaning är PÅ..

Jahapp.. Hon säjer att hon inte har någon feber och det kan jag ju inte kolla mer än med en termometer , för svamlar och yrar gör hon även i sitt normala tillstånd ! Hon menar att hon är pigg nog att släpa upp mej i slalom backen ... Jag undrar om hon tänkt igenom detta noga , skammen över att det rullande snö klotet i backen är hennes blivande fru, får hon ta .. men att plocka ner mej från trädtopparna är inget som ingår i hennes styrka eller planering !
NU säjer hon : Jag tror vi får åka slalom kl 13 ! Alltså är ett beslut taget ..  Jag ska åka slalom för första gången i mitt liv !
 Så det är väl bara att börja gräva fram lite termo byxor och sånt där man kan ha användning för i en slalom backe. . Men jag tycker nog att det är liiiite dåligt att det inte finns någon After ski där. Lite "kaxvatten" innanför västen hade nog gjort gott åt dom skallrande knäskålarna!

Får se vad min blivande fru  hittar på för After ski. Jag tycker nog att jag är värd någon form av belöning för att jag med visat mod riskerar liv och lem!

 // VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar