måndag 3 december 2012

Väntans tider..

God morgon !  .. Vintern har verkligen gjort entre´med stormfart.. Brrr. Men det är vackert! Bilden är tagen vid det stället vi brukar bada på somrarna . Det är en kanal där man förr tillbaka flottade timmer.
Idag är det måndag , då får man post ... Vi hoppas/önskar ju att dom två sista underskrifterna ska komma .. Om jag fick önska mej bara EN sak i julklapp så skulle det vara att vi fick vårat ansökta efternamn ! Det skulle göra hela julen .. Men som läget är nu så är vi i väntans tider ..




Jag tittade på baby saker (till barnbarnet) på Blocket en dag på jobbet, då en av killarna sa : Ska ni skaffa barn ?!
Jag sa: Vi försöker hela tiden , men det blir inga !


2 kommentarer:

  1. Haha kul kommentar ;)chockade ni skulle bli om det tog sig. Typ om någon badad i badhuset samtidigt som en upphetsad karl eller nåt. Jodå, det finns dom som tror att man kan bli gravid så ;) Lycka till med bröllopet!

    SvaraRadera
  2. Hahahaha.. , tror att jag skulle få stekpannan i huvudet om jag blev gravid även på detta sätt .. hahaha .. och vise versa :) . Tack för lyck önskningarna .

    SvaraRadera