söndag 30 december 2012

Vattenskidor ..

Att vara Farmor är verkligen en ynnest ! .. Men det gör åxå att man inte riktigt hinner det man brukar..tex sitta vid datorn och blogga . Den lilla är återlämnad till sin mor och resten av eftermiddagen har bestått av att köra lite möbler till min son och haft lite mys med Kärleken ..som inte är helt kry ! Lite massage på värmefilten, under besvärelse.. BESVÄRJERSE menar jag!

Det bådar ju inte gott för morgondagens premiär i backen ..att min slalom lärare är krasslig .. Inte heller är vädret på vår sida !  

Det kanske inte ens finns snö kvar i backen i morgon?! Nu låter det nästan som om jag VILL åka .. men faktum är att om jag antagit mej något , då vill jag slutföra det .. oavsett om det är trevligt eller otrevligt. Slalom är väl inget jag ansett som "trevligt"men jag hade ändå sett fram emot på nåt sätt .. eller ville få det gjort !
 Avvaktar med att ta ett slutgiltigt besked.. 

// Vera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar