lördag 5 januari 2013

Big fat gypsie wedding...

Det visas en himla massa program om romer på TV nu för tiden, vilket får mig att tänka på att jag hört att jag sedan några led tillbaka härstammar från zigernare.
 Det innebär att jag kanske borde ha en äkta "big, fat, american, gypsie-bröllopsklänning...


Men vid närmare eftertanke tror jag att det blir både dyrt och besvärligt.. Svårt att ta sig till och in i Hofors kyrka med en sådan här kreation...

Och det är väl ändå finskt zigenarblod jag har i ådrorna i så fall.


 Nej, zigernare eller inte - jag ska gifta mig i likadan klänning som min älskade tillkommande!! Och jag kan inte tänka mig en vackrare klänning att bära!!





Jag ÄÄÄLSKAR dig Vera, och längtar till den dagen då du blir min på alla sätt!!! Det är inte långt borta nu...


// ANNIKA








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar