fredag 4 januari 2013

Bildproblem ..

Va?? .. det går inte att hämta bilder till bloggen från datorn ..Varför ?? Jag som alltid sitter och "ritar" ihop lite bilder till mitt inlägg, innan jag börjar skriva.. Det går inte nu ! Tröttsamt .. Nåja , det inlägget kommer väl senare då ..

Annika har samma problem så det är ju inte fel på våra datorer ...och är det inte datorerna som krånglar , då kan hon ju inte "sätta klorna " i problemet. Men data nörd som hon är har hon hittat en omväg att lägga bilderna på bloggen ..  Så jag fick nyss en "visning" som jag anser lite krånglig ..

Så jag hoppas att det snart går att lägga upp bilderna" som vanligt "snart!
Att läsa ett inlägg i någons blogg utan bilder är för mej totalt ointressant, man relaterar och tar inte till sej texten som man gör med bilder till ..

Vi har ju som praxis att vi gör minst en varsin "plikt" i bloggen varje dag,och eftersom jag ska åka och jobba så tänkte jag göra min plikt innan dess.. men den blev inte riktigt som jag tänkt.

Hoppas min vackra kloka blivande fru överlistat problemet till ikväll .

 Nu är det hög tid att klä på sej , jag ska ju hinna med ett besök till det fashionabla Modehuset Lidl innan jobbet åxå!

Barnkläder och fikabröd är tanken att jag ska ha med mej därifrån.. Fikabröd till killarna på jobbet, mina muffins kan jag inte bjuda på .. inte ens om den ena av dom är en riktigt "slaskhink" som äter ALLT !

Jag hade ju den "goda" smaken att skryta om att jag skulle baka till dom ... så för att undvika mustach eller dylikt, är det bäst att inte dyka upp på jobbet tomhänt !!

 
 // VERA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar