söndag 13 januari 2013

Dagens glada!


Jag vet att man inte ska väga sig mer än en gång i veckan när man ska kolla sin vikt, men det gör jag som jag vill med. Jisses, man vill ju se resultat snabbt när man anstränger sig!
Det VIKTiga är väl att man väger sig samma tid på dygnet, i samma kläder... eller naken.

Dagens vägning sa mig: MINUS 7 HEKTO..

Jag blir ju himla glad! .. Vera gottar vidare men har ändå gått ner 9 HEKTO!!! på samma tid! .. Det är ALLTID så. Hon är alltid ett strå vassare... Hrmpf! .. Och jag älskar henne galet mycket för att hon är precis som hon är!! Nåja, det enda hon har förändrat är att hon inte köpt hem Coca Cola. Så det är väl ändå bäst att hon gör det om hon vill behålla klännings-formen...

Ett skönt resultat på bara två dagar à la Annikas diet och med endast en stavgång.

Första dagens middag bestod av Gulaschsoppa, gårdagens var mumsiga 1/2 kilo (oskalad vikt) räkor på två rostade mackor. Ikväll är det dags att "stava" igen.

// ANNIKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar