onsdag 16 januari 2013

Dagens rätt...

Kanske blir Darling måttligt imponerad av dagens rätt.. Riktigt hederlig finsk korvsoppa!

Jag ville inte skriva vad jag lagade för mat i förra inlägget eftersom Vera lätt kan tjuvkika på bloggen. Men nu borde hon vara på väg hem snart, så här kommer det stora avslöjandet...

Hon gillade ju de finska "lådorna" i julas i alla fall. Jag tänkte att hon måste smaka korvsoppan också, så hon vet vilken typ av kvinna hon tänker gifta sig med...

En gång lagade vi soppa tillsammans. Och jag kan lova att det blev en j##vla soppa!! HUUU, vad det smakade illa!

Jag hoppas hon tycker bättre om den finska korvsoppan...
Jag kan erkänna att jag INTE tyckte om soppan själv när jag var barn. Men det gör jag nu!!
  

Jag längtar mig sjuk efter min vackra - jag har inte sett henne sedan igår morse när hon steg upp vid 5.. Det är inte roligt när vi jobbar om varandra. Nu får hon skynda sig!!
  
// ANNIKA

1 kommentar:

  1. Mmmmm. . Gott !!!Hade inte bytt den för någon lyx middag i världen .. Love you

    SvaraRadera