fredag 11 januari 2013

*Gulp* .. HJÄLP!!!

Vera skulle hjälpa till att dra upp dragkedjan i ryggen. Det kändes TRÅNGT!! Jag visste det! 
Oj, oj, oj.. Hon fick upp den först när jag blåste ut och höll andan.

"Men älskling, jag kommer få hålla andan hela bröllopsdagen," klagade jag.
Så  kan vi verkligen inte ha det!

 Jag tog ett andetag och hörde ett litet knak.
  "För hel##te!! Spräckte jag den nu?"


Nej, det här duger inte! Jag måste låta bli godisskålen och CocaColan! ..
OCH leta fram mina träningskläder och skor...
Vera darling påstår att jag inte ALLS gått upp 6 kilo. Nej, bara 4 eller 5...
Nåja, åtminstone 3 kilo ska bort! Så är det bara!
//ANNIKA

2 kommentarer:

  1. Hihi.. så kan det gå ibland. Jag brukar hålla igen på "slisket" under en vecka eller mer, sedan tycker jag att "fluffet" har reducerats. Men visst, man borde träna, för musklernas skull..

    : D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan nog hålla igen på "slisket" - det borde gå... det SKA gå! Åååh, jag måste ju! .. för klänningens skull. Och träna har jag gjort regelbundet tidigare, kan hända att jag lyckas lura och övertala mig själv att det faktiskt är skönt.. Om jag har tur. :))

      Radera