tisdag 1 januari 2013

Här är vårt kylskåp!

I morse när jag vaknade hade jag inga speciella planer. Vi skulle bara vara hemma och ta det lugnt, bära lite ved och så där lite allmänt plock och pyssel i lugn och ro.

Men baguetten som vi ätit till vår nyårssupé ändrade ALLT!!! Jag skulle städa undan i köket och lägga baguetten i brödskåpet... Den fick helt enkelt inte plats. Det fanns bara en sak att göra, och det var att börja RENSA!

Jag insåg sedan att kylskåpet hade liknande problem som brödskåpet... Det fanns bara en sak att göra med det också - RENSA!!

Sedan när allt i i kyl och sval var ätbart kunde jag helt enkelt inte bara stänga dörren. Nej, jag blev självklart tvungen att städa det invändigt och utvändigt också.

När allt var klart (och veden inburen av Vera) var köket skinade rent.. men baguetten låg fortfarande kvar på bänken.

Nu ska jag försöka "komma i form"..


//ANNIKA

3 kommentarer:

  1. Och hur det går till kan läsas i inlägget "sängkammatrick ".. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du menar att "komma i form med judo".. ;) Hihi.. Jag älskar dig!!

      Radera
    2. Japp !Judo is the thing.. för tjejer med former ,formande tjejer , fint för formen Tjejer !!
      Jag äääälskar dej <3

      Radera