torsdag 17 januari 2013

Hon blev kär ..


Så, hemma igen ! .. Väntrums "myset" blev inte riktigt vad Annika trodde..Det blev alldeles för KORT väntetid tyckte hon !?

Så när vi gjorde entre på Rusta fick vi syn på dom här massage dynorna som stod till förfogande för demonstration, blev det lite shopping "MYS"!! ..Där provade hon (och jag)alla 3.. men HON  blev sedan kvar på" lyx varianten" medan jag gick omkring och handlade .. Hon blev kär.. 

Nya gardiner köpte vi åxå .. men eftersom jag inte fick någon sedel press av tomten, som var min önskan .. Och plånboken inte är alltför stinn i denna Januari månad ..Så köpte vi INTE dom gardiner vi helst ville ha, utan fick nöja oss med näst bästa .!.




På hemvägen,  fick vi stanna till hos kära mor , som ÄGER en sånadäringa massagedyna ..och lånade den med oss hem .  Så den placerades i soffan och skulle användas DIREKT !! Inte av mej ..Där satt hon på massage dynan och stönade, under värmefilten.. Så jag vet inte vad MIN roll i soffmyset blir?

//VERA  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar